13 януари 2013

Картичка с природни материали

      От много време следя предизвикателствата на Картичкофурии и прекрасните творения на картичкофуриите, но все не намирах достатъчно смелост да участвам. Сега събрах малко кураж и реших да си покажа и моето т
ворение във Картичкофурийско предизвикателство 150 - Картичка с ПРИРОДНИ МАТЕРИАЛИ, зададено от Мария.
       Имах една - две шишарки останали от коледната украса, отворих шкафа с подправките и варивата и ето материалите, на които се спрях за картичката:
 
леща, тиквени семки, бахар, черен ориз, спагети от черен ориз, дафинов лист, царевица за пуканки, шам фъстък, люспите на шишарката и калоферче, което прибавих в последствие.
        А ето и крайния резултат:
 
 
 
 

10 коментара :

  1. Страхотна идея:))) Браво:) Много е идейна и свежа:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много оригинална картичка!Определено ми е фаворит.Желая ти успех в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна идея! Браво! Много ми допада! Благодаря, че я сподели в предизвикателството на Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна картичка! Напълно в духа на предизвикателството!Браво!

    ОтговорИзтриване
  5. Браво, страхотна идея! Много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  6. Тази картичка определено ме грабна! Супер е!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви за милите коментари!
    Окуражителните думи на утвърдили се крафтъри са най-голямата награда за един начинаещ като мен.

    ОтговорИзтриване
  8. Браво! Много оригинална картичка.

    ОтговорИзтриване
  9. Много оригинална идея!Браво!

    ОтговорИзтриване