19 август 2013

Рози, рози, рози...

Майка ми експериментира с акрилни бои и напукващи лакове напоследък - нещо, което мен не ме влече. Първият си експеримент тя не го хареса, но и казах че ако добави някакво цвете върху основата по-нататък може да излезе хубава картичка. Тя пробва декупаж с част от салфетка - също експеримент и естествено пак не го харесала и някъде го захвърлила. Но онзи ден, изхвърляхки кофичката с разните изрезки от картончета го открих и реших да го направя на картичка. Добавих и малко куилинг рози и ето градинката ми от рози:
 


Ще включа картичката в CMC#27 "Your Favourite Embelishment" , тъй като розите и перличките са част от любимите ми елементи за украса, а също така и при Картичкофурийте в КПФ 181 - "Картичка без мастило", тъй като за първи път от доста време се въздържах от дистрес и всякакви други мастила.
 
 

1 коментар :

  1. Чудесна е! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване